اینستاگرام و جذب فالوور در آن
شماره 1: جذب مخاطب مناسب در اینستاگرام
در بالای قیف ، کار شما ساده است: شما باید تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که آنها با محتوای شما درگیر هستند. داشتن فقط پیروان با کیفیت بسیار مهم است. تورم شماره های شما با خرید فالوور ، داده های شما را بیشتر به سمت پایین هدایت می کند و در نتیجه کلیک های پیوند پایین تر و نرخ تبدیل می شود.
بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که دنبال کننده های نامزدی دارید؟ شما می توانید هزاران دنبال کننده اینستاگرام داشته باشید اما اگر آنها با حساب شما ارتباط برقرار نکنند ، شما را خوب نمی کنند. تلاش خود را برای به دست آوردن پیروان واقعی انجام دهید تا در حین حرکت ، داده های شما کج و معوج نشوند و به پایین قیف منجر شوند.
مارک ها از طریق روشهایی مانند:بازاریابی تأثیرگذار
استفاده استراتژیک از هشتگ های اینستاگرام
تبلیغات متقابل (تبلیغ حساب اینستاگرام آنها از طریق کانال های دیگر مانند ایمیل یا YouTube) اینها فقط چند روش موثر برای اطمینان از جذب پیروان واقعی است. رشد حساب شما ممکن است در ابتدا کند باشد ، اما اگر به کار خود ادامه دهید ، رشد مداوم را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این روش ها ، می توانید رشد مداوم در حساب اینستاگرام خود مشاهده کنید ، و به شما هدایای بیشتری می بخشد که می توانید وارد کانال فروش اینستاگرام خود شوید.
تاکتیک های آلی برای ایجاد و ایجاد آگاهی از برند
در بازاریابی دیجیتال ، هک رشد اصطلاحی است که به فرآیند آزمایش روشهای مختلف بازاریابی برای دیدن اینکه چه عواملی م worksثر است - و مهمتر از همه ، فهم سریع آن اشاره دارد. شما یک روش بازاریابی را امتحان می کنید ، به سرعت تصمیم می گیرید که آیا م workedثر است یا آن را نگه دارید یا آن را کنار بگذارید و به استراتژی بعدی بروید. تمرکز آزمایشات شما روی رشد و تلاش برای یافتن بهترین راه ها برای رشد سریع دنبال کنندگان اینستاگرام و تجارت شماست بنابراین از چه روش های هک رشد می توانید برای رشد حساب اینستاگرام خود در آمادگی برای جابجایی افراد از طریق کانال فروش خود استفاده کنید؟ بیایید چند ایده را امتحان کنیم.
آگاهی از برند به این معنی است که مردم برند شما را به راحتی تشخیص می دهند. برای تجسم این ، تقریباً همه پرنده کوچک آبی توییتر را تشخیص می دهند. مثال خوب دیگر ، طاقهای طلایی مک دونالد است. اما این مشاغل کاملاً مستقر هستند که سالهاست خودشان را بازاریابی می کنند. قبل از اینکه برندشان به راحتی شناخته شود ، مشاغل کوچک باید کمی بیشتر کار کنند.
شما می توانید با بهینه سازی نمایه مشاغل اینستاگرام خود ، آگاهی از نام تجاری را ایجاد کنید تا به مردم کمک کند کار شما را بفهمند. در بیوگرافی خود ، نام شرکت خود ، شرح مختصری از آنچه که انجام می دهید و وب سایت خود را اضافه کنید. همچنین استفاده از آرم خود را به عنوان عکس پروفایل خود در نظر بگیرید.
بیوگرافی اینستاگرام برای شرکت پوشاک Posh Peanut توضیح می دهد که آنها چه چیزی را می فروشند و ارزش ها ، موقعیت مکانی و عکس نمایه آنها را به اشتراک می گذارد. بهینه سازی نمایه خود مانند این به هر کسی که با حساب شما روبرو می شود کمک می کند تا بلافاصله شما را بشناسد.
نمونه ای از Instagram bio بهینه شده برای تجارت
همچنین می توانید با طراحی دقیق پست های خود در شبکه های اجتماعی ، آگاهی از برند را افزایش دهید. به طور مداوم عکس ها و زیرنویس ها را ارسال کنید که نشان دهنده خوبی از نام تجاری شما است و شامل توصیفات و گرافیک های مربوط به مارک تجاری است. هرچند زیاد پر فروش نباشید. در عوض ، به سادگی از یک استراتژی ثابت ارسال استفاده کنید و آگاهی از نام تجاری شما به تدریج رشد می کند.
هشتگ ها روش دیگری برای افزایش آگاهی از برند هستند. از چه نوع هشتگ هایی باید در اینستاگرام استفاده کنید؟ با فکر کردن درباره اینکه شخصی برای یافتن نمایه شما چه چیزی را در نوار جستجو تایپ می کند ، شروع کنید. اگر خرده فروش لباس هستید ، هشتگهای توصیفی مانند #fashioncompany (که فقط 19K استفاده دارد) یا #teenstyle (که 219K است) می توانند به یافتن حساب شما کمک کنند. بهتر است هشتگ هایی را نگه دارید که کمتر از 300 هزار پست داشته باشند در غیر این صورت محتوای شما دیده نمی شود.
هشتگ هایی را که رقبای شما از آنها استفاده می کنند جستجو کنید تا از آنها الهام بگیرید. همچنین انواع مختلف برچسب از جمله هشتگ های مارک دار خود را آزمایش کنید.
برای رشد پیروان خود از کمپین های تأثیرگذار استفاده کنید
در بالای کانال فروش اینستاگرام ، هنوز در تلاش برای افزایش حساب کاربری خود هستید و بازاریابی تأثیرگذار یک روش عالی برای افزایش آگاهی از نام تجاری و موارد زیر است. وقتی از یک تأثیرگذار می خواهید درباره کسب و کار شما پست ارسال کند ، شرکت خود را در معرض تعداد زیادی از افرادی قرار می دهید که ممکن است قبلاً در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشند.
شروع کار با بازاریابی تأثیرگذار بسیار آسان است. ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با تأثیرگذارهای کلان یا خرد کار کنید. تأثیرگذارهای کلان معمولاً از 10،000 تا 1 میلیون پیرو دارند. از طرف دیگر ، تأثیرگذاران خرد کمتر از 10 هزار پیرو دارند. در حالی که در نگاه اول تأثیرگذاران کلان گزینه بهتری به نظر می رسند ، تأثیرگذاران کوچک مزایای بسیاری نیز دارند. قیمت آنها کمتر است و اغلب در پست های خود تعامل بیشتری دارند.
هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع تأثیرگذاری را هدف قرار دهید ، شروع به شناسایی اینفلوئنسرهای خاص کنید که ممکن است برای برند شما مناسب باشد. با جستجوی هشتگهای خاص یا پیمایش از طریق تب Explore ، می توانید تأثیرگذاران را در برنامه اینستاگرام پیدا کنید. در طاقچه خود به دنبال تأثیرگذارانی باشید که محتوای با کیفیت بالا را ارسال می کنند و مشارکت مناسبی دارد. علاوه بر استفاده از اینستاگرام ، می توانید با استفاده از یک ابزار شخص ثالث ، اینفلوئنسرها را نیز جستجو کنید ، که به راحتی می توانید معیارهای جستجو را محدود کنید.
پس از ایجاد لیستی از تأثیرگذاران بالقوه ، از طریق ایمیل یا پیام مستقیم با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها تمایل به همکاری دارند. یک ایمیل کوتاه و مکالمه ای تهیه کنید که بیان کند چه چیزی راجع به حساب اینفلوئنسر دوست دارید ، آنچه را که برند شما انجام می دهد توضیح می دهد و از آنها می پرسد آیا آنها تمایل به بحث در مورد همکاری دارند.
برای جبران خسارت ، ممکن است در ازای دریافت پست ، یا برای یک همکاری طولانی مدت ، به اینفلوئنسر یک محصول رایگان ارسال کنید ، در ازای ارتقا consistent مداوم ، پول نقد تأثیرگذار را پرداخت کنید. هر نوع همکاری که تصمیم دارید انجام دهید ، حتماً لیست تأثیرات قابل تحویل مورد نیاز خود را برای اینفلوئنسر ارسال کنید. به این ترتیب ، آنها می توانند اندازه گیری کنند که پروژه چقدر زمان می برد و تصمیم می گیرند که آیا می خواهند آن را به عهده بگیرند.
بازاریابی اینفلوئنسر ابزاری قدرتمند است که نوردهی را ارائه می دهد و دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام قرار می دهد. هنگامی که حساب شما بزرگ شد ، وقت آن است که به وسط قیف بروید: نگه داشتن آن پیروان در اطراف.
شماره 2: تعامل با پیروان اینستاگرام خود
گام بعدی این است که دنبال کنندگان جدید خود را بسیار درگیر کنید ، که وسط قیف شما است.
تعامل در شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارد ، از ارائه مدرک اجتماعی گرفته تا افزایش آگاهی از نام تجاری و گسترش دامنه دسترسی شما. در زمینه قیف فروش اینستاگرام شما ، تعامل روشی است برای سنجش اینکه آیا مخاطبان شما با گفته های شما تنظیم شده اند یا خیر. پسندیدن ها ، نظرات و اشتراکات در پست های شما مقدمه موارد بعدی است - امیدوارم فروش خوبی داشته باشید.بنابراین چگونه می توانید پیروان خود را درگیر خود کنید؟ در اینجا چند تاکتیک برای امتحان کردن آورده شده است.
داستان مارک خود را بگویید
ابتدا باید داستانی برای برند خود بسازید که مردم را فریب دهد. اصالت داشته باشید و در مورد چگونگی شروع شرکت خود به عقاید واقعی خود بگویید. و از افزودن قلاب احساسی و چرخاندن چیزها نترسید. داستان برند شما باید اهداف تجاری شما را نیز در بر بگیرد.
داستان برند SoulCycle در مورد بازتعریف تجربه ورزشی است تا تناسب اندام را سرگرم کننده و الهام بخش کند. به طور مشابه ، داستان مارک تجاری شما می تواند چشم انداز پشت تجارت شما و اهدافی را که تعیین می کنید توضیح دهد. اگر این کار را درست انجام دهید ، افرادی با همان اهداف و ارزش ها مانند پروانه های شعله ور به سمت تجارت شما جذب می شوند.
هنگام ایجاد پست های اینستاگرامی خود ، حتماً تماس های قوی (CTA) را وارد کنید. می توانید CTA ها را اضافه کنید که از دنبال کنندگان شما بخواهند کارهای مختلفی مانند موارد زیر را انجام دهند:
.