افزایش فالوور پیج فالوور اینستاگرام
علاوه بر این ، می توانید با استفاده از س questionsالات ، نظرسنجی ها و مسابقات ، تعامل Instagram را افزایش دهید.
سوالات یک ویژگی Instagram Stories است که به شما امکان می دهد بازخورد مستقیم مخاطبان خود را بشنوید. نظرسنجی ها در Instagram Stories نیز محبوب هستند و به شما کمک می کنند ایده ها را جمع کنید و کمی سرگرم شوید. نمونه برچسب استوری اینستاگرام با استفاده از برچسب سوالات مسابقات اینستاگرام همچنین یک روش عالی برای نامزدی است. یک مطالعه توسط Tailwind نشان داد که پست های مربوط به مسابقات 64X نظر بیشتر و 3.5 برابر پسند بیشتر از محتوای سنتی دارند. این نوع پست ها می توانند به افزایش میزان تعامل Instagram شما کمک کنند.
شماره 3: تبدیل دنبال کنندگان اینستاگرام خود با یک آهنربا سرب
فالوور اینستاگرام
سفارش بعدی کسب و کار در وسط کانال فروش اینستاگرام شما ایجاد یک آهنربای سرب اغوا کننده است. این باید دارای محتوای دروازه ای باشد ، به این معنی که کاربران برای دریافت محتوا باید فرم را پر کنند یا حداقل آدرس ایمیل خود را وارد کنند. محتوای بدون دروازه یک روش عالی برای تولید سرنخ است زیرا اطلاعات ارزشمندی راجع به شخصی - در این مورد پیروان اینستاگرام خود - به شما ارائه می دهد زیرا آنها را تشویق به بارگیری مطالب می کنید.
هنگامی که آهنربای سرب خود را ایجاد می کنید ، ابتدا در مورد نوع محتوایی که می خواهید ارائه دهید تصمیم بگیرید مانند:
اینستاگرام و فالوور
مقالات سفید و مطالعات موردی آهنرباهای سرب محبوب شرکت های B2B هستند. اگر مخاطبان هدف شما از مصرف کنندگان تشکیل شده باشند ، می توانید کتاب الکترونیکی یا ویدیویی را انتخاب کنید. محتوای موجود در آهن ربا باید برای پیروان شما ارزشمند باشد.
برای تولید چیزی واقعاً ارزشمند ، کم فکر کنید. یکی از نقاط درد مشترک مخاطب خود را انتخاب کنید و سپس آن را حل کنید. آهنربای سرب شما نیز باید خوب نوشته و طراحی شده باشد. اگر منابع داخلی را ندارید ، فریلنسرها را استخدام کنید.
بیایید به نمونه ای از نحوه ارائه محتوای اختصاصی برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود نگاهی بیندازیم. لیندزی رومن یک عکاس فرار از زندان است که بیش از 35000 دنبال کننده اینستاگرام دارد. او یک کسب و کار با کارآفرینان خلاق را در کنار خود اداره می کند ، بنابراین اکثریت پیروان او نیز عکاس هستند. اخیراً ، لیندزی پیوندی را در "داستانهای اینستاگرام" خود به "راهنمای استاد اینستاگرام" به اشتراک گذاشت ، و پیروان خود را تشویق می کند تا برای گرفتن نسخه خود انگشت خود را بکشند.
هنگامی که کاربران دستورالعمل های کش رفتن را به بالا دنبال می کردند ، آنها به یک صفحه اصلی منتقل شدند که می توانستند نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنند تا راهنمای رایگان را دریافت کنند ، که تجربه شخصی Lindsey را برای رشد حساب Instagram خود به اشتراک گذاشت. این اطلاعات برای پیروان وی بسیار ارزشمند بود.
علاوه بر درخواست آدرس ایمیل ، داشتن فرم برای پر کردن کاربران برای دسترسی به مطالب را نیز در نظر بگیرید. به این فکر کنید که چه اطلاعاتی برای کمک به شما در رسیدن به این هدف مفید خواهد بود. شاید شما می خواهید بدانید که در کدام کشور زندگی می کنند ، چه عنوان شغلی دارند یا دامنه سنی آنها. موارد را نیز به صفحه اضافه کنید.
هنگامی که لیستی از آدرس های ایمیل را از افرادی که محتوا را بارگیری کرده اند جمع کردید ، از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ، این پیروان را پرورش دهید. ایمیل ها و خبرنامه های فروش منظم را ارسال کنید تا همچنان منجر به هدایت خود در پایین قیف شوید تا در نهایت خرید کنید. محتوای دردار یک روش بسیار موثر در تولید سرب است و می تواند برای تجارت شما بسیار مفید باشد.
یک صفحه فرود مخصوص Instagram ایجاد کنید فالوور اینستاگرام
وقتی فالورهای اینستاگرام شما روی آهنربای سرب شما کلیک می کنند ، باید به یک صفحه فرود که مخصوص اینستاگرام است هدایت شوند. این صفحه فرود پایین قیف فروش اینستاگرام شما است و تصاویر و پیام های موجود در صفحه باید برای دنبال کنندگان اینستاگرام شما تنظیم شود. برای ایجاد این صفحه فرود ، یک صفحه لغو پیوند در وب سایت خود اضافه کنید. این صفحه ای است که یافت نمی شود مگر اینکه کسی لینک مستقیم را داشته باشد.
می توانید از طریق پیوندی در بیوگرافی خود و یا با استفاده از ویژگی کش رفتن در Instagram Stories ، افراد را به این صفحه فرود بفرستید. حساب های تجاری که بیش از 10 هزار دنبال کننده دارند ، واجد شرایط استفاده از ویژگی کش رفتن هستند و راهی آسان برای جلب مستقیم افراد به مکان مورد نظر شماست. این ویژگی همچنین ردیابی تعداد افرادی را که از آن صفحه مقصد بازدید می کنند آسان می کند. به این ترتیب ، شما می دانید که آیا باید CTA مورد استفاده خود را در استوری های اینستاگرام خود تغییر دهید.
اگرچه لازم نیست فقط از این صفحه فرود برای آهنربای سرب خود استفاده کنید. برای سایر موارد نیز می توانید از صفحه فرود اینستاگرام استفاده کنید. به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید تخفیف تعطیلات را فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود اعمال کنید. در این صورت ، فقط تخفیف را در اینستاگرام اعلام کنید و دنبال کنندگان خود را به صفحه ای که در آن تخفیف اعمال می شود ، بفرستید. این همان کاری است که Discount Dance در اینجا برای تبلیغ فروش ویژه تعطیلات انجام داد:
روند ضبط و تبدیل لیدها در اینستاگرام ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، اما در واقع ، به شرطی که مراحل درست را به ترتیب صحیح دنبال کنید ، می تواند نسبتاً ساده باشد. فالوورهای بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید ، مطمئن شوید که آنها با حساب شما درگیر هستند و سپس یک آهنربای سرب برای شروع حرکت آنها از طریق قیف ارائه دهید.
اینستاگرام یک پلتفرم سودآور برای مشاغل است و استفاده از کانال فروش شما در این بستر رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا هدایت بیشتر و تبدیل بیشتری داشته باشید. فالوور اینستاگرام
شما چی فکر میکنید؟ آیا این روش را برای جذب ، جذب و تبدیل مخاطبان اینستاگرام خود امتحان خواهید کرد؟ آیا شما نکاتی را برای خود ارائه می دهید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
مقالات بیشتر در مورد بازاریابی در اینستاگرام:
بیاموزید که چگونه برای خرید Instagram و برچسب های محصولات تأیید شوید.با نحوه نوشتن تبلیغات ، زیرنویس ها و بیوگرافی های متقاعد کننده اینستاگرام آشنا شوید.نحوه بهینه سازی نمایه اینستاگرام خود را برای تولید سرب کشف کنید. فالوور اینستاگرام